Helg! (:

Äntligen helg.
I veckan har man jobbat måndag och tisdag,efter jobbet åkte man till vetrinären och kastrerade Amigo.
Sen va jag hemma med honom onsdag och torsdag.
Och idag åkte man till jobbet ( praktiken ) men fick sluta tidigare för det va bara ca 10 barn allt som allt på båda avdelningarna.
Och på kvällen kom den en man och hans so och kollade på min moppe som jag ska sälja.
Och nu skulle jag varit med älskling,han sa att han skulle komma men de kunde han inte sen.
Varje gån man får den besvikelsen rasar marken under mig och jag vill bara att de ska vara en dröm.
Men de man vill ska vara dröm e aldrig det och det man inte vill ska vara en dröm det e en dröm.
Det kanske de mitt liv e just nu. En dröm som varat i 3 månader som har varit för perfekt.
En dröm jag inte vill ska ta slut.
Men nu e de helg och de e inte en dröm. Imorgon ska jag ut och leka fotograf och tänka på lite gladare saker.

GODIS! :D

Kommentarer
Postat av: Kim

Skulle också ha blivit besviken om ens pojkvän lovar att komma men inte gör det. Du får ställa lite krav på han och fråga vad det är han egentligen vill med ert förhållande.

2011-03-18 @ 22:48:18
Postat av: Marre

Hej Kim.

Tack för din kommentar. Jaa besvikelsen är stor. Och det e inte första gången han gör på det här viset heller.

Mvh Marre

2011-03-19 @ 22:16:38
URL: http://marianymanblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0